Sifariş

ASEbutik'dən necə sifariş etmək mümkündur?

ASEbutik'ə üzv olaraq sifariş edə bildiyiniz kimi, üzv olmadan da sifariş edə bilərsiz. Üzv olmaq üçün ana səhifədəki “Üzv ol” düyməsinə sıxmanız kifayətdir. Üzv olmadan alış veriş etmək istəsəz, sifarişinizi izləməniz ücün e-mail adresinizi daxil etməniz gərəklidir.
• Bəyəndiyniz məhsulu "Səbətə əlavə et" düyməsinə sıxaraq səbətinizə əlavə edin.
• Məhsullarınızı seçdikdən sonra “Alış Verişi Tamamla” düyməsini sıxın.
• Təslimat və Ödəmə Adresi məlumatlarını qeyd edib “Davam Et” düyməsinə sıxdığınız zaman ödəmə məlumatları səhifəsinə keçid edəcəksiz. Burda sizə təqdim edilən ödəmə seçimlərindən sizə uygun olanı seçin.
• Ödəmə seçiminizi etdikdən sonra “Davam Et” düyməsini sıxaraq sifariş təstiqi səhifəsinə keçə bilərsiz. Ekranın sağ üst tərəfində yerləşən "Məsafəli Satış Müqaviləsi" və "Beynəlxalq Təslimat Müqaviləsi"-ni oxuyub təstiq etdikdən sonra sifarişinizi yarada bilərsiz.
• Açılan yeni səhifədə sistem tərəfindən sizə verilən sifariş nömrəsini görəcəksiz. Sifarişinizi ana sahifənin üst qismində yerləşən "Sifarişlərim" bölümündə və ya sağ üst küncündə yer alan "Hesabım" menyusunun altındakı “Sifarişlərim” bölümündə izləyə bilərsiz.

Yaratdığım sifarişə məhsul əlavə edə bilərəm mi?

Sifarişiniz tamamlandıqda, sifarişinizə sonradan məhsul əlavə etmək mümkün deyil. Etdiyiniz sifarişi ləğv edərək yeni bir sifariş yarada və ya almaq istədiyiniz diğər məhsulu ayrıca sifariş edə bilərsiniz.

Sifarişiniz alındı xəbərdarlığı nə deməkdir?

Məhsulunuzun hazırlanma müddəti əsnasında bu xəbərdarlığı görəcəksiniz.

Sifarişiniz hazırlanır xəbərdarlığı nə deməkdir?

Sifariş edilən məhsulun hazırlandıqdan sonra fakturasının hazırlanması və kargoya təslim edilmsinə qədər olan xəbərdarlıqdır.

Sifarişiniz kargoya verildi xəbərdarlığı nə deməkdir?

Sifariş verdiğiniz məhsulun kargo şirkətinə təslim edilməsindən sonra yaranan xəbərdarlıqdır.

Sifarişim haradadır?

“Hesabım” səhifəsindəki “Sifarişlərim”  bölümündən, sifarişinizin harada olduğunu yoxlaya bilərsiz.

Səbətə necə məhsul əlavə edə bilərəm?

Əldə etmək istədiyiniz məhsulu seçib "Səbətə əlavə et" düyməsinə sıxaraq səbətinizə əlavə edə bilərsiz.

Sifarişimdəki məhsulu necə dəyişə bilərəm?

Ödəniş həyata keçdikdən sonra, məhsul dəyişmək mümkün deyil.

Sifarişimdəki məhsulu necə ləğv edə bilərəm?

Sifarişinizdəki məhsullar "Sifarişiniz Alındı" statusundadırsa sifarişinizi ləğv edə bilərsiz. "Sifarişlərim" səhifəsində yerləşən "Sifariş Ləğvi" düyməsindən istifadə edərək bütün sifarişlərinizi ləğv edə bilərsiz. Sifarişin ləğvi ilə bağlı hər hansı bir problem yaranarsa e-mail vasitəsi ilə bizə müraciət edə bilərsiz.

Kargodaki sifarişimi necə ləğv edə bilərəm?

Sifarişiniz kargodadırsa hər hansi bir ləğv əməliyyatı həyata kecirə bilməzsiz. Yanlız kargo ünvanınıza çatdırıldığında sifarişi təslim almadan ləğv edə bilərsiz.

Sifarişimi ləğv etdim, təkrar aktiv edə bilərəm mi?

Sifarişinizi ləğv etdiyiniz zaman ödədiyiniz məbləğ kredit kartınıza və ya hesabınıza geri ödənər. Ləğv edilən sifarişləriniz yenidən aktiv edilə bilməz. İstəyinizə görə yenidən eyni məhsula sifariş yarada bilərsiz.

Ünvan dəyişimi etmək istəyirəm, dəyişə bilərəm mi?

Sifarişiniz "Sifarişiniz alındı" statusunda olarkən, üzvlük məlumatları ilə giriş edib sağ üst bölümde yerləşən "Hesabım" menyusu içindən ünvan dəyişikliyi edə bilərsiz.

Yeni hesabın yaradılması

Hesabın var?
Dərhal daxil ol və ya Şifrəni sıfırla