Kargo və Təslimat

Sifarişimdəki məhsulların kargo izləmə nömrəsini necə əldə edə bilərəm?

Sifarişiniz kargo şirkətinə təslim olunduqdan sonra kargo izləmə məlumatlarınız sizə SMS və ya e-mail vasitəsi ilə göndərilir.
Bu məlumatları almadıqda ASEbutik'ə üzv girişi edib, "Hesabım - Sifarişlərim - Sifariş İzlənməsi" vasitəsi ilə kargo izləmə mlumatlarınızı əldə edə bilərsiz.

Hansı kargo şirkətlərindən istifadə edə bilərəm?

ASEbutik kargo daşımacılığında B2CDirect şirkəti ilə göndəriş etməkdədir.

Kargo xarcləri hansılardır?

Sifarişləriniz səbətinizdəki məhsulların toplam çəkisinə görə müəyyən olunub, avtomatik olaraq hesablanir və sifarişin toplamına əlavə edilir. Kargo dəyərinin əlavə olunduğu yekun məbləği ekranda görə bilərsiz.

Sifarişim mənə nə zaman teslim edilər?

Sifarişiniz təstiqləndikdən sonra məhsulunuzun hazırlanması ve fakturalama əməliyyatlarının edilməsi ardından sifarişiniz kargo şirkətinə təslim edilir. Sifarişiniz kargoya təslim edildikdən sonra məhsullarınızın təslimat müddəti, təslimatın olunacağı ünvana və kargo şirkətinin təslimat sürətinə görə dəyişə bilər. Əlavə məlumatları kargo şirkətindən əldə edə bilərsiz.

Təslimat ünvanımı dəyişmək istəyirəm.

Sifarişiniz "Sifarişiniz alındı" statusunda olarkən, üzvlük məlumatları ilə giriş etdikdən sonra sağ üst bölümde mövcud olan "Hesabım" menyusunun içindən ünvan dəyişikliyi edə bilərsiz. Əgər sifarişiniz kargoya verildi statusunda olarsa ünvan dəyişikliyi etməniz mümkün deyil.

Təslimat əsnasında nələrə diqqət yetirməliyəm?

ASEbutik'dən etdiyiniz sifarişlər ünvanınıza təslim olunduqda kargo təslimat qaiməsini imzaladıqdan sonra, kargonun örtüyündə problem olmazsa belə, paketi açıb nəzər salmanızı məsləhət görürük. Paketin tərkibində hər hansi bir yanlışlıq varsa ya da məhsullar zərər görmüşsə kargo əməkdaşına zərər aşkarlanma protokolu hazırladıb bizimlə əlaqəyə keçməlisiz.

Kargo təslimat ünvanında məni tapmasa nə olar?

Əməkdaşlıq etdiyimiz kargo şirkəti təslimat ünvanında heçkəsi tapmazsa qapıya bir qaimə buraxar. Bu qaimə üzərində sizə təslimat edən kargo şirkətinin ünvanı və telefon nömrələri göstəriləcək. Kargo şirkəti bağlamanızı 3 gün ərzində saxlayar və sizinlə əlaqə yarada bilmədiyi halda sifarişinizi geri qaytarar.

Eyni sifarişin içindəki məhsulların fərqli ünvanlara təslim olunmasını istəyirəm, bu mümkündürmü?

Eyni sifarişin içində yerləşən məhsulların hamısı, sifarişinizi yaratdıqda göstərdiyiniz təslimat ünvanına göndərilir. Fərqli ünvana göndərilməsini istədiyiniz məhsullar üçün diğər bir sifariş etməniz gərəklidir.

Yeni hesabın yaradılması

Hesabın var?
Dərhal daxil ol və ya Şifrəni sıfırla