Sifariş qaydası


ASEbutik vasitəsi ilə necə sifariş vermək olar?

ASEButik-ə üzv olaraq həmçinin qeydiyyatdan keçmədən sifariş edə bilərsiniz. Üzv olmaq üçün ana səhifədəki "Qeydiyyat" düyməsini vurun. Üzv olmadan alış-veriş etmək istəyirsinizsə, sifarişinizi yoxlamaq üçün e-poçt ünvanınızı daxil etməlisiniz.

• Səbətə əlavə et düyməsini tıklayaraq bəyəndiyiniz məhsulu səbətinizə əlavə edin.

• Məhsullarınızı seçdikdən sonra "Satınalma" düyməsini tıklayın.

• Köçürmə və Ödəmə Ünvanı məlumatlarını daxil etdikdə və "Davam et" düyməsini tıkladıqda Ödəniş Məlumatları səhifəsinə keçəcəksiniz. Burada təklif olunan ödəniş seçimləri arasında sizə uyğun birini seçin.

• Ödəniş seçiminizi tamamladıqdan sonra sifariş təsdiqləmə səhifəsinə getmək üçün "Davam et" düyməsini vura bilərsiniz. Sifarişinizi ekranın yuxarı sağındakı "Fərqli Satış Sazişi" və "Beynəlxalq Çatdırılma Sazişi" oxuyub təsdiqlədikdən sonra yarada bilərsiniz.

• Yeni səhifədə sistem tərəfindən sizə verilən sifariş nömrəsini görəcəksiniz. Sifarişinizi ana səhifənin yuxarı hissəsindəki "Sifarişlərim" bölməsində və ya yuxarı sağ küncdəki "Hesabım" menyusundakı "Sifarişlərim" bölməsində izləyə bilərsiniz. 


Yaratdığım sifarişə məhsul əlavə edə bilərəmmi?

Sifarişiniz tamamlandıqdan sonra məhsulunuzu sonradan sifarişinizə əlavə etmək mümkün deyil. Etdiyiniz sifarişi ləğv etməklə yeni bir sifariş yarada və ya ayrıca almaq istədiyiniz digər məhsulu sifariş edə bilərsiniz. 


Sifariş aldığınız xəbərdarlıq nə deməkdir?

Bu xəbərdarlığı məhsulunuzun hazırlıq müddəti ərzində görəcəksiniz.


Sifarişim haradadır?

"Hesabım" səhifəsindəki "Sifarişlərim" bölməsində sifarişinizin harada olduğunu yoxlaya bilərsiniz.


Səbətə necə bir məhsul əlavə edə bilərəm?

Satın almaq istədiyiniz məhsulu seçib "Səbətə əlavə et" düyməsini basaraq səbətinizə əlavə edə bilərsiniz.

Malımı necə dəyişə bilərəm?

Ödəniş başa çatdıqdan sonra məhsulu dəyişdirmək mümkün deyil.



Məhsulumu necə ləğv edə bilərəm?

Məhsullarınız "Sifariş alındı" statusundadırsa, sifarişinizi ləğv edə bilərsiniz. "Sifarişlərim" səhifəsindəki "Sifarişi Ləğv et" düyməsindən istifadə edərək bütün sifarişlərinizi ləğv edə bilərsiniz. Ləğvlə bağlı hər hansı bir sualınız varsa, elektron poçtla bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. 


Kargoya verilən sifarişimi necə ləğv edə bilərəm?

Sifarişiniz kargodadırsa, heç bir ləğv edə bilməzsiniz. Göndərmə ünvanınıza çatdırıldıqda sifarişinizi almadan ləğv edə bilərsiniz. 



Sifarişimi ləğv etdim, yenidən aktivləşdirə bilərəmmi?

Sifarişi ləğv etdikdə, ödədiyiniz məbləğ kredit kartınıza və ya hesabınıza qaytarılacaqdır. Ləğv edilmiş sifarişləriniz yenidən aktivləşdirilə bilməz. İstədiyiniz kimi eyni məhsulu da sifariş edə bilərsiniz. 


Ünvan dəyişdirmək istərdim, dəyişdirə bilərəmmi?


Sifarişiniz "Sifarişiniz alındı" statusunda olduqda, üzvlüyünüz barədə məlumat daxil olub yuxarı sağdakı "Hesabım" menyusunda ünvanı dəyişdirə bilərsiniz. 


Sifarişimdə məhsulların izləmə nömrəsini necə əldə edə bilərəm?

Sifarişiniz yük şirkətinə çatdırıldıqdan sonra yük izləmə məlumatınız SMS və ya elektron poçt vasitəsilə sizə göndəriləcəkdir.

Bu məlumatı almırsınızsa, ASEbutik üzvlüyünüzə daxil ola və göndərmə izləmə statusunuzu "Hesabım - Sifarişlərim - Sifariş İzləmə" vasitəsilə əldə edə bilərsiniz. 

Yeni hesabın yaradılması

Hesabın var?
Dərhal daxil ol və ya Şifrəni sıfırla